Biuletyn nr 15: SAXON - nowe stanowiska do badania hamulców

Dział: Linie diagnostyczne

Odbiorcy
:: Urzędowe Stacje Kontroli Pojazdów
:: Autoryzowane Stacje Obsługi
:: Serwisy Niezależne

Szanowni Państwo

Informujemy Państwa, że firma nasza wprowadziła do sprzedaży stanowiska do badania hamulców pojazdów o dmc do i powyżej 3,5 tony typ:

  • SAXON B 99A
  • SAXON B 99A Eco
  • SAXON B 99A Eco W
  • SAXON B 99A SKP

 


Standardowe wyposażenie stanowisk

Stanowisko B 99A Eco
Jednostka sterująca: zespół sterowania elektronicznego, zdalne sterowanie FS, wskaźniki analogowe o wskazaniu do 30kN bez wyświetlacza LCD.
Układy pomiarowe: rolki hamulcowe z wannami fundamentowymi, jedna prędkość pomiarowa rolek hamulcowych, przygotowanie do zabudowy wagi samochodowej.

Stanowisko B 99A Eco W
Jednostka sterująca: zespół sterowania elektronicznego, zdalne sterowanie FS, wskaźniki analogowe o wskazaniu do 30kN bez wyświetlacza LCD.
Układy pomiarowe: rolki hamulcowe z wannami fundamentowymi, jedna prędkość pomiarowa rolek hamulcowych, waga samochodu, zespół do pomiaru ciśnień w układzie hamulcowym.

Stanowisko B 99A SKP
Jednostka sterująca: zespół sterowania elektronicznego, zdalne sterowanie FS, wskaźniki analogowe o wskazaniu do 30kN z wyświetlaczem LCD, drukarka z przyłączem.
Układy pomiarowe: rolki hamulcowe z wannami fundamentowymi, dwie prędkości pomiarowe rolek hamulcowych, przygotowanie do zabudowy wagi samochodowej, zespół do pomiaru ciśnień w układzie hamulcowym, moduł do pomiaru siły na pedale hamulca.

Elementy stanowiska do badania hamulców SAXON

Całe stanowisko standardowo zabezpieczone jest przed korozją poprzez cynkowanie ogniowe. Z uwagi na precyzyjne wykonanie, możliwość zamontowania dodatkowego oświetlenia i ogrzewania konsoli pomiarowej urządzenie może pracować na otwartej przestrzeni. Wyposażenie konsoli pomiarowej we wskaźniki analogowe i cyfrowe zapewnia przejrzyste i jednoznaczne odczytanie wyników pomiaru. Praca stanowiska może odbywać się w trybie automatycznym bądź ręcznym przy pomocy pilota zdalnego sterownia. System pomiarowy dostosowany jest do badania pojazdów z napędem 4×4. W trakcie badania mierzone są siły hamowania, opory toczenia koła, bicie tarcz hamulcowych i bębnów oraz, w zależności od wyposażenia stanowiska, nacisk na oś, nacisk na pedał hamulca, ciśnienie w układzie hamulcowym. Konstrukcja urządzenia oparta jest na najnowszych, wybiegających w przyszłość technologiach zapewniających długą żywotność stanowiska. Najwyższa jakość urządzenia potwierdzona została certyfikatem ISO 9001.

Powyższe stanowiska można dodatkowo rozbudować o:

  • układ pomiarowy do badania znoszenia pojazdu SP 110
  • urządzenie do wymuszania szarpnięć kołami jezdnymi pojazdu dla kontroli luzów w elementach zawieszenia i układu kierowniczego „szarpak”: GST150 lub GST150V8

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z katalogiem produktów SAXON, w którym przedstawiono wszystkie aktualnie sprzedawane urządzenia.

Powiązane wpisy