Biuletyn nr 15: SAXON - nowe stanowiska do badania hamulców
Dział: Linie diagnostyczne
:: Urzędowe Stacje Kontroli Pojazdów
:: Autoryzowane Stacje Obsługi
:: Serwisy Niezależne
Szanowni Państwo
- SAXON B 99A
- SAXON B 99A Eco
- SAXON B 99A Eco W
- SAXON B 99A SKP
Standardowe wyposażenie stanowisk
Stanowisko B 99A Eco
Jednostka sterująca: zespół sterowania elektronicznego, zdalne sterowanie FS, wskaźniki analogowe o wskazaniu do 30kN bez wyświetlacza LCD.
Układy pomiarowe: rolki hamulcowe z wannami fundamentowymi, jedna prędkość pomiarowa rolek hamulcowych, przygotowanie do zabudowy wagi samochodowej.
Stanowisko B 99A Eco W
Jednostka sterująca: zespół sterowania elektronicznego, zdalne sterowanie FS, wskaźniki analogowe o wskazaniu do 30kN bez wyświetlacza LCD.
Układy pomiarowe: rolki hamulcowe z wannami fundamentowymi, jedna prędkość pomiarowa rolek hamulcowych, waga samochodu, zespół do pomiaru ciśnień w układzie hamulcowym.
Stanowisko B 99A SKP
Jednostka sterująca: zespół sterowania elektronicznego, zdalne sterowanie FS, wskaźniki analogowe o wskazaniu do 30kN z wyświetlaczem LCD, drukarka z przyłączem.
Układy pomiarowe: rolki hamulcowe z wannami fundamentowymi, dwie prędkości pomiarowe rolek hamulcowych, przygotowanie do zabudowy wagi samochodowej, zespół do pomiaru ciśnień w układzie hamulcowym, moduł do pomiaru siły na pedale hamulca.
Całe stanowisko standardowo zabezpieczone jest przed korozją poprzez cynkowanie ogniowe. Z uwagi na precyzyjne wykonanie, możliwość zamontowania dodatkowego oświetlenia i ogrzewania konsoli pomiarowej urządzenie może pracować na otwartej przestrzeni. Wyposażenie konsoli pomiarowej we wskaźniki analogowe i cyfrowe zapewnia przejrzyste i jednoznaczne odczytanie wyników pomiaru. Praca stanowiska może odbywać się w trybie automatycznym bądź ręcznym przy pomocy pilota zdalnego sterownia. System pomiarowy dostosowany jest do badania pojazdów z napędem 4×4. W trakcie badania mierzone są siły hamowania, opory toczenia koła, bicie tarcz hamulcowych i bębnów oraz, w zależności od wyposażenia stanowiska, nacisk na oś, nacisk na pedał hamulca, ciśnienie w układzie hamulcowym. Konstrukcja urządzenia oparta jest na najnowszych, wybiegających w przyszłość technologiach zapewniających długą żywotność stanowiska. Najwyższa jakość urządzenia potwierdzona została certyfikatem ISO 9001.
Powyższe stanowiska można dodatkowo rozbudować o:
- układ pomiarowy do badania znoszenia pojazdu SP 110
- urządzenie do wymuszania szarpnięć kołami jezdnymi pojazdu dla kontroli luzów w elementach zawieszenia i układu kierowniczego „szarpak”: GST150 lub GST150V8
Zapraszamy Państwa do zapoznania się z katalogiem produktów SAXON, w którym przedstawiono wszystkie aktualnie sprzedawane urządzenia.