Biuletyn nr 73: Zmiany w obsłudze klientów
Szanowni Państwo
Z przyjemnością informujemy Państwa o wprowadzonych przez naszą firmę od 15 stycznia br. zmianach w obsłudze klientów.
- przegląd techniczny po półrocznym okresie eksploatacji,
- specjalistyczne (teoretyczno-praktyczne) szkolenie zawodowe dotyczące pracy na urządzeniu przeprowadzane
w wymiarze 6 godzin u użytkownika
PRZEGLĄD TECHNICZNY PO PÓŁROCZNYM OKRESIE EKSPLOATACJI
Oferowana systematyczna opieka ze strony WIMAD zwiększy niezawodność znakomitych i bezawaryjnych urządzeń HUNTER. W trakcie naszej obsługi serwisowej istniała będzie także możliwość uzyskania bezpośrednich konsultacji technicznych oraz pogłębienia wiedzy przez pracowników Państwa serwisu.
SPECJALISTYCZNE SZKOLENIE ZAWODOWE
Szkolenie pozwala na gruntowne poznanie oraz lepsze wykorzystanie możliwości urządzeń, a tym samym zwiększenie wydajności serwisów i zadowolenia klientów.
DODATKOWA UMOWA GWARANCYJNA
Służyć będzie Państwu w zapewnieniu komfortowej i maksymalnie efektywnej pracy na urządzeniach przez nas sprzedawanym.
Zob. dodatkowa_umowa_gwarancyjna_2013 [PDF]